robenlinda.reismee.nl

De 3e koffer, afsluiting van onze reis

Woensdag 11 oktober

Vanochtend rond 8 uur wakker geworden. Vandaag staat in het teken van de terugreis. Eerst een douche genomen in onze riante badkamer en daarna het nieuws en de social media controleren. Ook de mail hoopvol geopend, geen oplossing gekregen voor de 3e koffer, wel € 7,50 gewonnen in de staatsloterij. Zou dat een voorteken zijn? Afijn rond het middaguur naar het vliegveld om de in te checken aan de balie. Het vliegveld is enorm en ontzettend mooi. Er zit een shopping mall aan vast waarin ze een regenwoud hebben nagebootst en een enorme waterval in de midden gemaakt, zeker 25 hoog. Na enig puzzelwerk onze koffers opgehaald bij de bagage opslag en toen door naar vertrekhal 3. Daar aangekomen was het enorm druk met allerlei pluimage van over de gehele wereld. Volgens het bord was onze incheckbalie balie nummer 9. Linda zag in de verte een baliemedewerkster van Saudia Air en ging gelijk in de aanval. De medewerkster bleek de floor manager dus gelijk bij de juiste persoon. Haar keurig uitgelegd hoe de vork in de steel zat en de mevrouw ging gelijk bellen naar haar manager. Al met al duurde dat ruim een half uur, toen kwam er groen licht. We mochten gelijk naar voren komen en werden stand te pede geholpen. De 3e koffer mocht kosteloos mee en we moesten even wachten op de algehele manager zei de vriendelijke juffrouw. Ook dat duurde even voordat die kwam en begon gelijk haar verontschuldigingen aan te bieden voor hoe alles gelopen was. Duizend maal excuus en uiteraard geen kosten voor de extra koffer. Met een gekke bek zei ik nog dat ze het helemaal goed kon maken met een upgrade naar de Business Class maar dat lag buiten haar bevoegdheden zei ze. Dus eind goed al goed. We gaan zo boarden dus hiermee sluiten we dit jaar af. Alle lezers en degene die reactie hebben gegeven bedankt en tot ziens.

Groetjes,

Rob en Linda

Ton

Eind goed, al goed. Libda en Rob goede reis naar Holland en alvast welkom thuis (in Nederland). Wat hebben we enorm genoten van al jullie belevenissen en de verslagen (zeker ook hoe jullie dit opgeschreven hebben). Het leek alsof we er zelf bijwaren. Bedankt hiervoor. Het werd een vast onderdeel van onze week, we keken er steeds weer naar uit om het volgende blog te ontvangen en na te genieten tijdens ons bakkie koffie. We zullen weer moeten afkicken maar hopen op snel weer nieuwe verslagen (dus jullie moeten weer gauw op reis). Nogmaals bedankt en bijkomen maar vooral lekker nagenieten. De Lammetjes uit hhw

Ton

Ik bedoel natuurlijk Linda haha. Sorry

Henny

Don’t push your luck, Rob. ?
Maar toch maar mooi zonder bijbetalen overal je 3e koffer mee!!
Wel thuis!

Anneke

Wauw, wat een prachtig vliegveld zeg. En een groot applaus voor jullie beiden dat het allemaal zo gelukt is met de extra bagage. ???. Nog even een stukje vliegen en dan weer lekker naar huis. Bedankt voor de mooie verhalen en foto's.